Leestip: 'Het geheim van gastvrijheid' van Laura de la Mar

Leestip: 'Het geheim van gastvrijheid' van Laura de la Mar

Het tweede boek van gastvrijheidsexpert Laura de la Mar is een feit. In 'Het geheim van gastvrijheid' geeft zij antwoord op vragen als: Waarom zijn gastvrije bedrijven en mensen succesvoller? Hoe creëer je een gastvrijheidsbeleving binnen je eigen bedrijf? Wat is het geheim van gastvrije bedrijven en mensen? Vanaf morgen is het boek landelijk verkrijgbaar.

Vanaf morgen in de schappen

Het boek ‘Het geheim van gastvrijheid’, wordt morgen gelanceerd (op donderdag 17 januari 2019) tijdens de boeklancering bij City Lounge in Apeldoorn. Het boek is vanaf die datum landelijk verkrijgbaar in Nederland en Vlaanderen en te bestellen bij Managementboek.nl, Bol.com en de webshops van Het Boekenschap en Gastvrijheid in Bedrijf.

Voor alle dienstverleners

De aankondiging van het buik luidt: “Gastvrijheid is in elke branche de sleutel tot succes. Denk hierbij aan de zorg, overheid, retail, horeca, leisure, schoonmaak, facilitaire en zakelijke dienstverlening. Het is niet te leren vanuit een boekje, maar de auteur zet je graag aan het denken en biedt je praktische handvatten om gastvrijheid te kunnen versterken. Of je nou in een klein of groot bedrijf werkt, of je leidinggevend of leidingnemend bent. Het maakt niet uit; dit boek is geschikt voor iedereen met een dienstverlenend beroep. Het boek is dan ook niet een typisch managementboek, maar juist toegankelijk geschreven en kleurrijk vormgegeven.”

Gastvrijheid is competentie van de toekomst

Volgens Laura de la Mar is gastvrijheid de competentie van de toekomst. Door individualisme, toenemende (werk)druk, digitalisering en een afname van persoonlijk contact kan men hiermee het verschil maken. De behoefte aan menselijkheid zal alleen nog maar groter worden. Gastvrijheid is dus hét geheim van succesvolle mensen en bedrijven en het zit in duizenden kleine details. Toch is het creëren van een gastvrijheidsbeleving complex en niet voor amateurs.

Lees ook:
> Help, mijn organisatie wordt maar niet gastvrij
> Diane van Dijk: Smeken om een 10 is níet gastvrij
> Gaat gastvrijheid ten koste van hygiëne?