Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

TIP

Mustreads

Hospitality

Hago over gastbeleving: “Veranderende behoeften vragen om nieuwe oplossingen”

Hospitality Nieuws

Hago over gastbeleving: “Veranderende behoeften vragen om nieuwe oplossingen”

De klant is en blijft koning. Die gedachte maakt het belangrijk om de wensen en behoeften van je klanten te blijven monitoren, want ze veranderen continu. Neem de leisure branche, waar alles draait om gastbeleving. COVID-19 heeft die beleving veranderd, maar ook andere behoeften zorgen dat mensen steeds nieuwe eisen stellen aan beleving tijdens hun vrije tijd. Hoe ziet gastbeleving eruit in de toekomst? Wat is de rol van hygiëne? Die vragen houden schoonmaakbedrijf Hago flink bezig, schrijven ze op hun website. 
Gastvrijheid in coronatijd: EW Facility Services deelt 5 tips

Hospitality Verdieping

Gastvrijheid in coronatijd: EW Facility Services deelt 5 tips

Gastvrijheid in een tijd van anderhalve meter, Zoom-meetings en thuiswerken; hoe doe je dat? Marije Wildenborg en Fenna van Ginkel van EW Facility Services delen vijf tips over hoe je als organisatie gastvrij met je medewerkers, klanten, gasten en leveranciers kunt omgaan in deze coronatijd. Volg Service Management op LinkedIn:
Vers van de pers: Service Management nummer twee

Hospitality Nieuws

Vers van de pers: Service Management nummer twee

Deze week valt de nieuwste editie van Service Management bij abonnees op de deurmat. Wat valt er allemaal te lezen in het tweede nummer van 2021? Een voorproefje.
Hospitality: het perfecte recept bestaat niet (blog Rutger Verstegen)

Hospitality Blog

Hospitality: het perfecte recept bestaat niet (blog Rutger Verstegen)

De gast voorzien in een behoefte waarvan hij zelf nog niet eens wist dat hij die had. Als je dat lukt vanuit oprechte interesse, dan heb je wat mij betreft de definitie van hospitality te pakken.
Ben jij gespecialiseerd in hospitality en gastvrij schoonmaken?

Hospitality Nieuws

Ben jij gespecialiseerd in hospitality en gastvrij schoonmaken?

Dan horen we graag van jou! Voor een whitepaper over hospitality is Service Management op zoek naar experts in gastvrij schoonmaken. We stellen een vijftal vragen over hospitality en horen graag hoe specialisten denken over gastvrije schoonmaak.
De 5 best gelezen artikelen over hospitality en gastvrije schoonmaak

Hospitality Verdieping

De 5 best gelezen artikelen over hospitality en gastvrije schoonmaak

Hospitality wordt in de schoonmaakbranche steeds belangrijker. De laatste jaren is het begrip bijna niet meer weg te denken. Ook in trendoverzichten komt de term vaak voor. Volg Service Management op LinkedIn:
Een gastvrije schoonmaker? “Die is zichtbaar en omgevingsbewust”

Hospitality Verdieping

Een gastvrije schoonmaker? “Die is zichtbaar en omgevingsbewust”

Hospitality wordt in de schoonmaakbranche steeds belangrijker. Voor de schoonmaakmedewerkers betekent dit dat zij zich opeens ‘gastvrij’ moeten gedragen. Maar hoe doe je dat nu precies? Waar moet je op letten? En kan iedereen gastvrij zijn? Service Management vroeg het aan Bart Godding, directeur-eigenaar van Fair-Field, een trainingsbureau dat onder meer hospitality trainingen in de schoonmaak verzorgt.
‘Schoonmaak is meer dan ooit proactief en positief meedenken’

Hospitality Verdieping

‘Schoonmaak is meer dan ooit proactief en positief meedenken’

Voor veel medewerkers en studenten is de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) hun tweede thuis. Met een schoon en fris gebouw wil de universiteit haar bezoekers, wanneer ze mogen komen, ook in coronatijd dat welkome en veilige gevoel blijven geven.Lees ook:Alles over hospitality: gastvrije schoonmaakLees ook:De grootste uitdagingen voor de implementatie van resultaatgerichte dagschoonmaakLees ook:Zo laat je facilitaire dienstverleners effectief samenwerkenVolg Service Management op LinkedIn:
Diane van Dijk: Hospitality, thuisbrengen van aandacht

Hospitality Blog

Diane van Dijk: Hospitality, thuisbrengen van aandacht

Ik doe aan boswandelbila’s, thermos-tuinstoeloverleggen en wandelende belafspraken met Keet (de hond) aan de lijn. Ik Zoom, Teams en bel. Thuiswerken is vertrouwd geworden voor mij en vele anderen. De hardware, zoals ICT, laptop en bureaustoel, is meestal prima geregeld. Waar ik nog zorgen over heb zijn de menselijke verbinding en oud gedrag.Volg Service Management op LinkedIn:
CSU Hospitality Congres 2020: Hoe draag jij bij aan een gelukkig en betekenisvol leven?

Hospitality Verdieping

CSU Hospitality Congres 2020: Hoe draag jij bij aan een gelukkig en betekenisvol leven?

De zevende editie van het CSU Hospitality Congres vond plaats op 5 november. Wat betekent het ‘nieuwe normaal’ voor gastvrijheid en de rol van schoonmaak en Facility Management? Nu en in de toekomst? “Gastvrijheid is blijvend veranderd.” Volg Service Management op LinkedIn:

Launching Partners