CSU en PSV stellen fans op de proef met 'Het Geluid van PSV'

CSU en PSV stellen fans op de proef met 'Het Geluid van PSV'

Hoe goed kennen supporters van PSV hun eigen club? CSU en PSV stellen fans op de proef met 'Het Geluid van PSV'. Iedere maand wordt een nieuw geluid geïntroduceerd en krijgen supporters de kans om het geluid te raden en zo unieke prijzen te winnen.

Als sponsor van ‘Het Geluid’ van Qmusic is het geen verrassende stap van CSU om ‘Het Geluid van PSV’ in het leven te roepen. CSU is een van de sponsoren van PSV en sloot zich dit seizoen aan bij het Brainport Eindhoven-partnership. Werknemers van de facilitair dienstverlener werken dagelijks in het Philips Stadion. Mede daarom kent CSU de geluiden van de club en dagen ze supporters uit om te kijken of zij hun club net zo goed kennen.

Kans op mooie prijzen

Een seizoenkaart voor drie seizoenen, een jaar lang gratis schoonmaak bij jou thuis of een VIP-arrangement bij een PSV-wedstrijd. De supporter die ‘Het Geluid’ als eerste raadt, maakt kans op een van de vele prijzen. PSV-fan en cabaretier Rob Scheepers maakt het geluid maandelijks bij de eerste thuiswedstrijd van de maand bekend. Het te raden geluid wordt maandelijks afgespeeld in het Philips Stadion en via de online kanalen van PSV en CSU.