1nergiek wint een Beleving Award 2023 van Integron

1nergiek wint een Beleving Award 2023 van Integron

Grote blijdschap bij 1nergiek: het schoonmaakbedrijf heeft een Beleving Award 2023 van Integron gewonnen. In totaal zijn zestien bedrijven in de prijzen gevallen, die uitblinken op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. 1nergiek was winnaar in de categorie medewerkerbeleving en versloeg daarmee twee andere genomineerden uit de facilitaire dienstverlening: D&B the Facility Group en Dolmans Groep B.V. Laetitia Simonis van 1nergeik reageerde verheugd: "Jaaaaaa, we hebben gewonnen!"

De winnaars van de awards zorgden in het afgelopen jaar voor enthousiaste klanten en medewerkers. Onderzoeks- en adviesbureau Integron reikte afgelopen week de prijzen uit in Buitenplaats Vlaardingen. Dit gebeurde tijdens een feestelijke jubileumeditie in festivalsferen vanwege het 30-jarig bestaan van het bureau. 1nergiek was voor de derde keer genomineerd voor de Beleving Award en mocht dit jaar dan ook echt een award mee naar huis nemen.

Succesverhalen delen

Op het zonovergoten festivalterrein stonden de winnaars en medegenomineerden centraal. Ook was er ruimte voor verdieping, interactie en muziek. Meerdere sprekers kwamen aan het woord en deelden hun kennis. Ook klanten van Integron, waaronder 1nergiek, vertelden over hun behaalde successen binnen klantbeleving en medewerkerbeleving.

Continu aandacht schenken

Liefst 43 organisaties waren genomineerd in 16 categorieën. De nominaties en uiteindelijke winnaars kwamen voort uit ruim 300 door Integron uitgevoerde klant- en medewerkerbelevingsonderzoeken in 2022. Deze zijn gebaseerd op de hoogste gemiddelde klant- en medewerkertevredenheidscijfers en de hoogste Net Promoter Score (NPS) en employee Net Promoter Score (eNPS). “De winnende en genomineerde organisaties zijn terecht in het zonnetje gezet. Zij hebben bewezen hoe belangrijk het is om continu aandacht te schenken aan klanten en medewerkers," aldus Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron. "Deze bedrijven zijn daardoor aantrekkelijk. Niet onbelangrijk in een tijd waarin personeel schaars is en het gaat om binden en boeien van medewerkers én klanten. Niet alleen door de Beleving Awards, maar ook vanwege de viering van ons 30-jarig jubileum kijk ik met plezier en vol trots terug op een fantastische dag.”