Aanbesteden van schoonmaak: "Goed uitvragen van kwaliteit is lastig"
Er is bij de inkoop van diensten als schoonmaak steeds meer oog voor kwaliteit, maar toch is de prijs in veel gevallen alsnog doorslaggevend. Met als...
Er is bij de inkoop van diensten als schoonmaak steeds meer oog voor kwaliteit, maar toch is de prijs in veel gevallen alsnog doorslaggevend. Met als...
De Vereniging Schoonmaak Research (VSR) organiseert op donderdag 20 mei om 14.00 uur het webinar 'Werk heeft het gebouw verlaten'. Over hoe de...
Gastvrijheid in een tijd van anderhalve meter, Zoom-meetings en thuiswerken; hoe doe je dat? Marije Wildenborg en Fenna van Ginkel van EW Facility...
Ik doe aan boswandelbila's, thermos-tuinstoeloverleggen en wandelende belafspraken met Keet (de hond) aan de lijn. Ik Zoom, Teams en bel. Thuiswerken...
Om maar met de deur in huis te vallen; gastvrijheid met gepaste afstand is hartstikke moeilijk, maar écht niet onmogelijk.Volg Service Management op...
Als het coronatijdperk één ding duidelijk maakt, dan is het wel dat schoonmaken en schoonhouden essentieel zijn. In de visie van Robert de Brauwer,...
Langzaamaan gaan steeds meer mensen weer terug naar kantoor. Eén van de belangrijkste zaken voor een veilige en verstandige terugkomst, is een schone...
Hotels zijn zich inmiddels druk aan het voorbereiden op het verwelkomen van gasten in de anderhalve meter-economie. Bij dat opstarten is het...
Volg Service Management op LinkedIn:
Bij branchevereniging OSB komen veel vragen binnen. Over de 1,5 meter-economie, over het mobiliteitscentrum, over de WAB en natuurlijk over de...