HTC Advies, Atir en Consumatics verder als CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics verder als CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november verder onder de naam CONTRAST. De expertisegebieden Facility en Hospitality gaan integraal samenwerken en bieden serviceconcepten aan voor alle plekken waar mensen werken, verblijven en elkaar ontmoeten.

CONTRAST heeft 95 jaar advieservaring in huis van drie gevestigde namen. Puck Wilbers, managing partner noemt de samenwerking “een geweldig mooie stap in onze bedrijfshistorie.”

Integraal met focus op service experience

De consultants ontwerpen, optimaliseren en contracteren serviceconcepten voor alle plekken waar mensen verblijven. Wilbers: “Kenmerkend voor de nieuwe koers is dat we alles wat met schoonmaakadvies, foodservice, hospitality, facilitair advies en neuromarketing te maken heeft, verbinden in onze advisering. Het voordeel is dat we al onze opdrachtgevers een one-stop-shop kunnen bieden, van visie tot vaatwasser, voor grote organisaties en de horeca op de hoek van de straat.”

Anna Casemier, managing partner, vult aan: “Wij waren altijd al sterk in integrale concepten. Met onze frisse blik willen we verder grenzen verleggen onder de noemer one step ahead in service experience. Dat past bij een wereld die razendsnel verandert en vraagt om durf en creativiteit als je voorop wilt blijven lopen. Dat doen we met de kracht van diversiteit.’

Omvangrijke database voor benchmarking

De organisatie beschikt over een omvangrijke database voor benchmarking van onder meer kwaliteit, beleving, verkoopprijzen, duurzaamheid en hygiëne.
Casemier: “Deze feitelijke, analytische aanpak is een mooi contrast met onze grensverleggende creativiteit en gevoel voor hoe het anders kan.”  

De eerste ontwerpsessies voor het nieuwe merk vonden begin 2022 plaats. Marieke Weerts, managing partner: “We zijn ontzettend trots op wat er nu staat.  We blijven met z'n allen doen waar we goed in zijn, maar wel integraal en met de focus op service experience. Dat zit de vernieuwing."

Lees ook: