Schoonmaker van het Jaar verkiezing haalt inspiratie op bij partners

Schoonmaker van het Jaar verkiezing haalt inspiratie op bij partners

De Schoonmaker van het Jaar verkiezing is lopende en de organisatie is dan ook volop bezig met het ophalen van inspiratie vanuit de branche. Dat deden ze afgelopen maand tijdens de PartnerMarketingSessie. Samen met partners van de verkiezing brainstormden ze over het thema 'Laten we anders naar schoonmaak kijken...'.

Het doel van de Schoonmaker van het Jaar verkiezing is om het schoonmaakvak en haar medewerkers in het zonnetje te zetten, want ze worden nog weleens over het hoofd gezien. Het thema van dit jaar is dan ook toepasselijk 'Let's shine'.

Positieve energie

Tijdens de sessie ging het hier ook zeker over en gingen de aanwezigen op zoek naar antwoorden op de vraag wat zij zelf nog konden doen om de beleving van het vak verder te brengen in de toekomst. Met een positieve energie werd nagedacht over wat schoonmaakbedrijven, opdrachtgevers, leidinggevenden en schoonmaakmedewerkers zelf zouden kunnen doen in de omgang met elkaar en de zichtbaarheid van de schoonmaak.

Ideeën inzetten

Met de inspiratie uit de sessie, die plaatsvind bij Numatic Benelux, kunnen de partners met een positieve blik terug naar hun organisatie. Wat die ideeën precies zijn, daar komen ze later op terug. Verder is de aanmelding voor de verkiezing ondertussen gesloten. De uitreiking vindt plaats op 18 juni.

Lees meer: