Mis niks en meld je aan voor de Service Management nieuwsbrief

Aanmelden

Magazines

Service Management magazine verschijnt 8x per jaar. 4x als digimagazine en 4x als print magazine. Abonnees van Service Management ontvangen de printedities en hebben de eerste maand na verschijning exclusief toegang tot de online versie. Na één maand verschijnt hij in onderstaand overzicht.

Hieronder vind je de edities van Service Management Magazine sinds januari 2017. Ze zijn eenvoudig online door te bladeren, ook in full-screen modus.


Duurzaamheid 01 januari 2022

2021 - editie 8

Schoonmaker van het Jaar 2021 Maghy Lopes Robalo prijkt trots op de cover van het laatste schoonmaakvakblad van het jaar. Naast een uitgebreid verslag van de Golden Service Awards, lees je in deze editie alles over duurzaamheid in de schoonmaakbranche. Van duurzaam aanbesteden en duurzaam met machines omgaan, tot aan duurzame inzetbaarheid en sociaal ondernemen.

Innovatie 24 december 2021

2021 - editie 7

In de zevende editie van Service Management lees je alles over innovatie in de schoonmaakbranche. Zo ging de redactie in gesprek met CSU en Heijmans over hun digitale platform waarop facilitaire diensten met elkaar in verbinding kunnen treden. Ook vroegen we schoonmaakbedrijf Toekomst én fabrikanten Boma en Gaussian naar de stand van zaken op het gebied van schoonmaakrobots.

Sector 28 november 2021

2021 - editie 6

In deze editie van Service Management duiken we in de verschillende sectoren, zoals het schoonmaken in kantoren of in de cure and care. Daarnaast bevat dit nummer het jaarlijkse Marktonderzoek, waarin we de omzetten van schoonmaakbedrijven inzichtelijk maken en analyseren. Uiteraard ging de redactie ook op zoek naar de verhalen áchter die cijfers en vroeg de vijf grootste schoonmaakbedrijven naar hun visie.

Hygiëne 30 oktober 2021

2021 - editie 5

Het thema van dit nummer is hygiëne, waarbij we onder meer de rol van schoonmaak in infectiepreventie onderzoeken (spoiler: schoonmaak is cruciaal). Ook gaan we in gesprek met het ziekenhuis MUMC+ en haar schoonmaakpartner over CSU én duiken we in de wereld van toiletten...

Specialisme 22 september 2021

2021 - editie 4

Van industriële- en foodreiniging tot aan glas- en gevelonderhoud; we zoomen in op de verschillende specialismes binnen de professionale schoonmaak.

Ondernemen 06 mei 2021

2021 - editie 3

Inhoud: Ondernemer Frank Verberne over zijn liefde voor het vak Leidinggevende van het Jaar Michael Schreppers geeft inkijkje bij LUMC Compass Group en CSU delen visie op goed werkgeverschap

Hospitality 04 maart 2021

2021 - editie 2

Inhoud: Duo-interview met Okura Hotel Amsterdam en EW Facility Services over gastvrijheid & hotelschoonmaak Wat is een gastvrije schoonmaker Hoe kan een robot bijdragen aan hospitality? Hoe ga je om met klachten over de schoonmaak? Ziekenhuisschoonmaak ten tijde van corona: "We moeten een noodscenario achter de hand hebben"

Machines, materialen en middelen 02 februari 2021

2021 - editie 1

Inhoud digimagazine: Hogedrukreiniging wordt schromelijk overschat Welke middelen zijn duurzaam? Is een machine leasen of huren iets voor mij?

MVO 10 december 2020

2020 - editie 8

Inhoud: Exclusief onderzoek: wat doet schoonmaak aan MVO? Neera van den Boom, HAGO Zorg: "Samen deel je lief en leed" Schoonmaakstrends 2021 Prijsstijging ook komend jaar onvermijdelijk Winnaars Golden Service Awards

Sanitair 12 november 2020

2020 - editie 7

Inhoud: Dispensers: Trends en ontwikkelingen Schonere toiletten door digitalisering Ziekteverzuim verlagen doe je zo Dit was Interclean Amsterdam

Partners