Service Management nummer 1 verschenen (thema: Hospitality)

Service Management nummer 1 verschenen (thema: Hospitality)

Het eerste nummer van 2023 van Service Management is uit! Deze eerste editie gaat over hospitality, nieuws uit de schoonmaakbranche, ontwikkelingen op innovatief gebied en hygiëne. Je leest deze digitale uitgave nu via de website.

In dit nummer nemen we een kijkje in de hospitality. We spraken onder andere met Bart Godding over de ontwikkelingen in dagschoonmaak, krapte op de arbeidsmarkt en het belang van operationeel managers in de schoonmaak, want zoals hij pleit: “Neem daarom de tijd voor zo’n grote verandering.”

Belang van hospitality

Nu de naweeën van de coronacrisis nog voelbaar zijn en de oorlog in Oekraïne in alle hevigheid verder woedt, is dit juist het moment voor bezinning. Welke stip wil facility management op de horizon zetten? Alexander Bos, senior interimmanager bij BCiM Bos Consultancy & Interim Management stelt dat het tijd is voor verandering.

En verder...

  • Thomas Raub en Roy van Zijl onderzoeken de impact van robots.
  • Scholen scheiden tegenwoordig hun plastic en drinkpakken.
  • De vele voordelen van een schone omgeving.
  • NESO opent een pand van 2.500 vierkante meter.
  • Onze vaste rubrieken 'De baas...' en 'Jong Talent'.
  • En nog veel meer!

Service Management automatisch in je brievenbus

Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!

Lees nu het magazine >>