Schoonmaakbedrijven leren hoe ze hun website goed zichtbaar maken

Schoonmaakbedrijven leren hoe ze hun website goed zichtbaar maken

Ontdek hoe je jouw schoonmaakbedrijf online beter positioneert en je zichtbaarheid vergroot met een workshop van Schoonmakend Nederland op dinsdag 30 mei. Tijdens de interactieve sessie wordt de See-Think-Do-Care methodiek belicht. De workshop is speciaal opgezet voor schoonmaakbedrijven.

Leden van Schoonmakend Nederland kunnen zich aanmelden. Tijdens de workshop maken zij kennis met de See-Think-Do-Care methodiek, dat is ontwikkeld door Google. Door diverse stadia van deze marketingmethode te doorlopen, is het mogelijk om klanten effectiever te bereiken en aan zich te binden. Hervé Maas, online specialist bij Schoonmakend Nederland, verzorgt de workshop.

Zoekmachines en social media

Een ander item dat aan bod komt, is het verschil tussen zoekmachines en sociale media. Beide kanalen vergen een eigen aanpak om ze zo optimaal mogelijk te benutten. Tijdens de workshop wordt ook uitgelegd hoe je een Google Bedrijfsprofiel aanmaakt, vult en beheert om de zichtbaarheid op Google te verbeteren. Tot slot is er aandacht voor hoe je de prestaties van de website kunt optimaliseren.