EW reikt EW Service Awards uit aan teams art'otel en NS Utrecht

EW reikt EW Service Awards uit aan teams art'otel en NS Utrecht

Elk jaar reikt EW Facility Services de EW Service Awards uit aan haar best presterende schoonmaakteams. Dit jaar waren het schoonmaakteam bij art'otel in Amsterdam en het schoonmaakteam NS Utrecht de gelukkigen die de prijs mochten ontvangen.

Art’otel won in de categorie hotels en zij kregen de award uit handen van operationeel directeur Ralph Eradus. Key account directeur Albert Schooneveld reikte de award in de categorie kantoren, zorg, travel, leisure en onderwijs uit aan team NS Utrecht. De teams waren eerder al genomineerd en hadden de jury al ontmoet. Beide teams wonnen de award, omdat ze zich onderscheiden op de enorme groei die de teams hebben doorgemaakt.

Hecht team bij art’otel

Die groei is bij art’otel voor een groot deel te danken aan leidinggevende Evereda, die een hecht team heeft gecreëerd dat voor elkaar klaarstaat en altijd gaat voor het beste resultaat. De sfeer in het team is dan ook positief en het verloop is laag. Dat zorgt ook weer voor een hoog schoonmaakresultaat en een tevreden opdrachtgever. “We hebben een mooie samenwerking opgebouwd”, reageert de general manager Van art’otel. “We zijn een kunst en lifestyle hotel, met diverse evenementen en wisselende exposities. Dat vraagt ook wat van het schoonmaakteam. Samen streven we hetzelfde doel na. Gasten een ware beleving bieden. Er is geen onderscheid tussen ons team en het schoonmaakteam van EW. We zijn samen team art’otel: ‘One team, one mission.’”

Partnerschap in team NS

Ook het team NS Utrecht is hecht, wat in het begin niet gezegd kon worden. Ook hier speelde leidinggevende Ömer een grote rol. Hij is betrokken bij zijn collega’s en zet in op persoonlijke ontwikkeling. Ook dat zorgt voor een betrokken team dat een hoge schoonmaakkwaliteit bewerkstelligt. Regio verantwoordelijke huisvesting NS Utrecht: “Er staat een stabiel team, er is vertrouwen, er wordt geïnvesteerd in medewerkers, overleggen hebben een positieve inslag en de positieve kwaliteitsscores zijn niet meer op 1 hand te tellen. De algehele vibe is dus meer dan prima te noemen. We zijn ons ervan bewust dat we gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening binnen onze locaties en zo gaan we ook met elkaar om, partnership it is!”