Service Management nummer 3 verschenen (thema: Specialisme)
Het derde magazine van 2023 van Service Management is uit! Deze editie gaat over specialismes, nieuws uit de schoonmaakbranche en ontwikkelingen in de schoonmaak- en glazenwassersbranche. Je leest deze digitale uitgave nu via de website.
In dit nummer staat specialisme centraal. We spraken onder andere met Michiel de Reus, Peter Rietbroek en Rik van der Woerd over de duurzaamheid in het glazenwassersvak. Waar de (mede)eigenaren het allemaal over eens zijn: duurzaamheid gaat ook over de duurzame inzetbaarheid van het personeel. En daar moet goed voor worden gezorgd zodat ze zo lang mogelijk het vak kunnen blijven beoefenen. De Reus pleit daarbij: ''Kennis is macht. Als je werknemers doorhebben wat de roofbouw is op het lichaam, haal je successen.''
Kunstmatige intelligentie vertelt of hotelkamer schoon is of niet
''Er heerst een grote krapte op de arbeidsmarkt, we kunnen wel hulp van innovaties gebruiken,'' constateert directeur Robert Vos van schoonmaakbedrijf HotelSource. Samen met Dennie Frits, oprichter van MiQa, helpt kunstmatige intelligentie, in de vorm van een app, bij de schoonmaak in hotelkamers. Volgens Frits en Vos vervangt dit niet de kwaliteitscontroles van de VSR, maar kan kunstmatige intelligentie wel taken uit handen nemen en controles uitvoeren. ''Dit heeft de toekomst.''
Service Management nummer 7 verschenen (thema: Innovatie)
En verder...
Nieuws uit de branche
Link tussen gezondheid gebouwgebruikers en schoonmaak is er (nog) niet.
Werkplek van Kylian Smulders, Romaro Schoonmaakgroep.
Keuzestress bestaat niet binnen de schoonmaak.
Onze vaste rubrieken 'De baas...' en 'Jong Talent'.
En nog veel meer!
Service Management automatisch in je brievenbus
Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!
Service Management nummer 3 verschenen (thema: Specialisme)
Het derde magazine van 2023 van Service Management is uit! Deze editie gaat over specialismes, nieuws uit de schoonmaakbranche en ontwikkelingen in de schoonmaak- en glazenwassersbranche. Je leest deze digitale uitgave nu via de website.
Service Management nummer 1 verschenen (thema: Hospitality)
Het eerste nummer van 2023 van Service Management is uit! Deze eerste editie gaat over hospitality, nieuws uit de schoonmaakbranche, ontwikkelingen op innovatief gebied en hygiëne. Je leest deze digitale uitgave nu via de website.
De achtste en meteen laatste editie van Service Management in 2020 is verschenen. Het thema van deze uitgave is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO).Volg Service Management op LinkedIn:
Lees nu gratis de nieuwste Service Management (nummer 4)
Bij Service Management begrijpen we dat het voor schoonmaakprofessionals roerige tijden zijn. In deze tijden helpen we je graag op weg met ons actuele nieuws en de laatste ontwikkelingen. Wellicht heb je juist nu behoefte aan verdieping. Het Service Management magazine biedt relevante interviews en verdiepende artikelen aan. Alle informatie die een professional in de schoonmaak nodig heeft. En dat kun je nu gratis digitaal lezen!Volg Service Management op LinkedIn:
Heb jij de nieuwe Service Management (nummer 3) al gelezen?
De nieuwste editie van Service Management is inmiddels weer op de mat gevallen! Heb jij hem al gezien? Wat valt er allemaal te lezen in het derde nummer van dit jaar?Volg Service Management op LinkedIn: