Wil jij schoonmaakproducten testen?

Word lid van ons testpanel!

Doe mee aan het jaarlijkse marktonderzoek

Het jaarlijkse marktonderzoek van Service Management is inmiddels niet meer weg te denken uit de branche. Welke schoonmaakbedrijven zijn het afgelopen jaar gegroeid, wie moesten inkrimpen en wat zijn de verwachtingen voor 2021? Daarvoor hebben we jouw hulp nodig! Vul de vragenlijst in.

Ieder jaar voert Service Management het marktonderzoek uit, onder meer bekend van het geliefde omzetoverzicht.

Behaalde omzet van schoonmaakbedrijven 2020

Het marktonderzoek heeft twee doelen. Ten eerste willen we de omzet van schoonmaakbedrijven over het afgelopen jaar inzichtelijk maken. Hierin maken we ook de vergelijking naar eerdere jaren: zijn de schoonmaakbedrijven gegroeid of moesten ze genoegen nemen met minder? En wat zijn de effecten van corona?

Ten tweede zijn we benieuwd naar de verwachtingen van 2021. Verwachten schoonmaakondernemers te groeien op het gebied van omzet en personeelsbestand? Of zijn de vooruitzichten minder positief?

Jouw hulp nodig

Hiervoor hebben we jouw hulp nodig! Deel via deze vragenlijst de gegevens van jouw schoonmaakbedrijf, zodat we die kunnen meenemen in de analyse. Hoe meer bedrijven meedoen aan het onderzoek, hoe completer het overzicht.

Uiteraard gaan we zeer zorgvuldig met jouw cijfers om. De redactie van Service Management wordt bijgestaan door de Research Director van Vakmedianet en door financiële experts van Corporate Finance International (CFI).

>>KLIK HIER OM NAAR DE VRAGENLIJST TE GAAN<<

Lees hier het marktonderzoek van afgelopen jaar

Waar staat jouw schoonmaakbedrijf in ons omzetoverzicht?

Ondernemen Nieuws

Waar staat jouw schoonmaakbedrijf in ons omzetoverzicht?

Het jaarlijkse marktonderzoek van Service Management is inmiddels niet meer weg te denken uit de branche. Vooral het omzetoverzicht is erg geliefd. Welke omzet wisten schoonmaakbedrijven in 2020 binnen te harken? Wie is -ondanks corona- gegroeid en wie moest inkrimpen? Benieuwd waar jouw bedrijf staat? Doe dan mee!
Marktonderzoek Gom in coronatijd: meer specialistische kennis en flexibiliteit gevraagd

Hygiëne Nieuws

Marktonderzoek Gom in coronatijd: meer specialistische kennis en flexibiliteit gevraagd

Schoonmaakbedrijven moeten erop voorbereid zijn dat opdrachtgevers meer eisen gaan stellen aan hun specialistische kennis. Ook vragen klanten om meer flexibiliteit. Het zijn twee belangrijke conclusies die al langer boven de markt zweefden in coronatijd, maar door onderzoek van Gom nog eens zijn bevestigd. Volg Service Management op LinkedIn:
Sanitair inkopen: welke leverancier kies je?

Hygiëne Verdieping

Sanitair inkopen: welke leverancier kies je?

Van sanitaire suppliers wordt steeds meer verwacht. Het gaat niet meer alleen om het snel en goedkoop leveren van artikelen. Schoonmaakbedrijven zijn vaak op zoek naar een kennispartner en adviseur op het gebied van sanitair en hygiëne. 
Top 10: leveranciers schoonmaakmachines

Ondernemen Nieuws

Top 10: leveranciers schoonmaakmachines

Met de inzet van schoonmaakmachines wordt het zware werk van schoonmakers enigszins verlicht. Machines schelen niet alleen tijd, fysieke kracht én chemie, maar dragen ook bij aan het imago van een organisatie. Zo’n moderne schrobzuigmachine is een prachtig visitekaartje.Volg Service Management op LinkedIn:
Waar kopen schoonmaakbedrijven het liefst reinigingsmiddelen?

Middelen & materialen Nieuws

Waar kopen schoonmaakbedrijven het liefst reinigingsmiddelen?

Goede reinigingsmiddelen zijn onmisbaar voor een schoonmaakbedrijf. Een ‘goed’ schoonmaakmiddel heeft niet alleen een uitmuntende reinigende werking, maar is tegenwoordig ook steeds duurzamer.Volg Service Management op LinkedIn:

Meest recent

Branche

Launching Partners