Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Visschedijk gaat verder onder de naam ATALIAN

Visschedijk gaat vanaf vandaag verder onder de naam van moederbedrijf ATALIAN. Het bedrijf ging al in 2017 samen met het internationale concern. Daardoor verandert er verder niks voor de medewerkers en klanten van de Nederlandse tak.

John van de Bunt (links) en Luc Kok (rechts)

Visschedijk staat in Nederland bekend als partner in de schoonmaak, catering en facilitaire dienstverlening. Ook het Franse ATALIAN is actief in de facilitaire sector, maar opereert over de hele wereld. Directielid Luc Kok benadrukt dat de naamswijziging geen invloed heeft op de kwaliteit die het bedrijf levert in Nederland: “Onze kracht is én blijft de sterke lokale binding. Onze medewerkers in Nederland kennen hun klanten al jaren. Wij zijn bekend in de verschillende regio’s en kennen de markt. Hoe internationaler wij door deze stap ook worden, wij zullen ons werk ook in Nederland altijd op de vertrouwde en vooral succesvolle Visschedijk manier blijven doen: dichtbij, bereikbaar en aanspreekbaar.”

Green Kitchen

Commercieel directeur John van de Bunt laat weten dat zij niet alleen de kwaliteit blijven leveren die klanten van hen gewend zijn. Ook de focus op betrokkenheid en sociaal ondernemerschap blijft ongewijzigd. Het enige dat klanten gaan merken van de naamswijziging, is de nieuwe huisstijl van de facilitaire organisatie. De cateringtak van Visschedijk krijgt ook een nieuwe naam. Die tak gaat begin dit jaar verder onder de naam Green Kitchen.

Visschedijk gaat verder onder de naam ATALIAN

Ondernemen Nieuws

Visschedijk gaat verder onder de naam ATALIAN

Visschedijk gaat vanaf vandaag verder onder de naam van moederbedrijf ATALIAN. Het bedrijf ging al in 2017 samen met het internationale concern. Daardoor verandert er verder niks voor de medewerkers en klanten van de Nederlandse tak.
Erwin Wigbold (Visschedijk): “Arbeidsmarkt is remmende factor”

Ondernemen Verdieping

Erwin Wigbold (Visschedijk): “Arbeidsmarkt is remmende factor”

Met het marktonderzoek en bijbehorend omzetoverzicht krijgen we een mooi beeld van hoe de schoonmaakbranche ervoor staat. Maar omzet zegt niet alles. Daarom legden wij elf schoonmaakondernemers zes vragen voor. Over hoe zij terugkijken op het afgelopen jaar, hun visie op de branche, kansen en uitdagingen, en – voor zover mogelijk – over de toekomst. Dit keer Erwin Wigbold, CEO van Visschedijk, de nummer 9 van het omzetoverzicht. Volg Service Management op LinkedIn:
Treant Zorggroep kiest voor Visschedijk Schoonmaak

Ondernemen Nieuws

Treant Zorggroep kiest voor Visschedijk Schoonmaak

Met ingang van 1 maart aanstaande gaat Visschedijk Schoonmaak de schoonmaak en glasbewassing van de 17 centra voor wonen en zorg én de glasbewassing van de 3 ziekenhuislocaties voor Treant Zorggroep uitvoeren. Een opdracht die goed is voor ruim 50.000 m2 vloeroppervlak en 70.000 m2 glas/gevel.
John van de Bunt completeert directieteam Visschedijk

Overig Nieuws

John van de Bunt completeert directieteam Visschedijk

John van de Bunt is met ingang van 1 februari 2020 benoemd tot Commercieel Directeur (CCO) van Visschedijk . Met deze benoeming is het directieteam in Nederland klaar voor een volgende fase. Eerder werden Mathia Brandsma (Operationeel), Paul Nijhuis (Financiën & ICT) en Luc Kok (HR & staf) aan de directie toegevoegd.Wie werkt waar in de schoonmaak?In dit overzicht alle carrièreveranderingen in de schoonmaak op een rij. Volg Service Management op LinkedIn:
Schoonmaakbedrijven ATALIAN en Visschedijk samen verder

Overig Nieuws

Schoonmaakbedrijven ATALIAN en Visschedijk samen verder

Visschedijk en ATALIAN (voorheen Temco Facility Services) hebben bekendgemaakt in Nederland een samenwerking aan te gaan. De nieuwe groep wordt naar eigen zeggen een landelijke, breed facilitaire, dienstverlener met een sterke regionale cultuur die onder de naam Visschedijk actief is.

Laatste nieuws

Ondernemen

Partners