Verschenen: Service Management nummer 3 (inclusief marktonderzoek)

Verschenen: Service Management nummer 3 (inclusief marktonderzoek)

Het nieuwste nummer van *Service Management* is verschenen. Deze digitale editie staat volledig in het teken van ondernemen en bevat onder meer het jaarlijkse Service Management marktonderzoek én natuurlijk het omzetoverzicht.

De derde editie van 2022 heeft als thema ondernemen. Onder meer het marktonderzoek, het omzetoverzicht én de visie van de top-vijf schoonmaakbedrijven maken deel uit van deze bijzondere, digitale uitgave.

Uiteraard houdt het daar niet bij op. Zo lees je onder meer een diepte interview met schoonmaakonderneemster en SieV-bestuurslid Rolien van Groeningen. Verder ging de redactie in gesprek met wetenschappers over hoe we er voor kunnen zorgen dat schoonmaker zelf de regie kunnen pakken op het thema duurzame inzetbaarheid. Ook lees je over de ervaringen van schoonmaakondernemers die graag Oekraïense vluchtelingen aan het werk willen helpen, maar tegen allerlei problemen aanlopen. En natuurlijk nog veel meer

Lees hier Service Management nummer 3 of klik op de afbeelding om het digimagazine te openen >>