Heeft de coronacrisis effect op MVO in de schoonmaak?

Heeft de coronacrisis effect op MVO in de schoonmaak?

Ieder jaar maakt Service Management de balans op: hoe staat de schoonmaakbranche ervoor op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)? Dit jaar misschien wel extra interessant, want in hoeverre heeft de coronacrisis invloed hierop? Is de zorg voor het milieu bijvoorbeeld (tijdelijk) naar de achtergrond verdwenen of staat dat nog onverminderd hoog op de agenda? En wordt er nu extra zorg gedragen voor de medewerkers? Volg Service Management op LinkedIn:

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) betekent dat een onderneming niet alleen rekening houdt met winst, maar ook met het milieu en haar werknemers. Bijvoorbeeld door het nemen van energiebesparende maatregelen, het exclusief werken met duurzame producten, het stimuleren van opleidingen of het in dienst nemen van mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt.

Deel jouw mening en ervaringen!

Wij zijn erg benieuwd naar jouw mening en ervaringen! Hoe geeft jouw (schoonmaak)bedrijf invulling aan maatschappelijk verantwoord ondernemen? En wat staat er nog op de planning voor de komende jaren? En natuurlijk: is dit door de coronacrisis veranderd, of heeft het  geen/amper invloed op het mvo-beleid? Klik hier om de vragenlijst te starten.Natuurlijk gaan wij uiterst vertrouwelijk met jouw gegevens om en worden de resultaten volledig geanonimiseerd. Alvast bedankt voor je medewerking!

Jaarlijks MVO-onderzoek

Service Management voert het MVO-onderzoek ieder jaar uit. Daardoor krijgen we ook meteen een mooi beeld van in hoeverre de mening van schoonmaakbedrijven over MVO  door de jaren heen verandert. Wordt het steeds belangrijker? Worden er meer maatregelen genomen? Of misschien juist wel minder? Of met een andere focus?

Benieuwd naar de voorgaande edities van het MVO-onderzoek?

>> Doe mee aan het MVO-onderzoek 2020 <<

Doe mee aan het MVO-onderzoek van Service Management

Jaarlijks MVO-onderzoek

Service Management voert het MVO-onderzoek ieder jaar uit. Daardoor krijgen we ook meteen een mooi beeld van in hoeverre de mening van schoonmaakbedrijven over MVO  door de jaren heen verandert. Wordt het steeds belangrijker? Worden er meer maatregelen genomen? Of misschien juist wel minder? Of met een andere focus?

Benieuwd naar de voorgaande edities van het MVO-onderzoek?

>> Doe mee aan het MVO-onderzoek 2020 <<

Doe mee aan het MVO-onderzoek van Service Management