Jaarlijks maakt MT/Sprout de uitgebreide lijst op. Dit jaar vroegen ze ruim vierduizend zakelijke beslissers om hun voorkeuren voor dienstverleners. Hierbij beoordeelden ze op zaken als klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering.
Vereerd
Waar Hago vorig jaar op de derde plaats binnenkwam, nemen zij dit jaar dus de winst mee. Op sociale media laten zij weten zich vereerd te voelen met deze titel. De winnaar van vorig jaar, Succes Schoonmaak, staat dit jaar op nummer twee. Het is opmerkelijk dat deze twee schoonmaakbedrijven de titel uitwisselen gezien de verschillen tussen de twee. Zo opereert Succes Schoonmaak als regionale schoonmaakpartner, terwijl Hago op internationale schaal actief is. Toch valt de aanpak van beide bedrijven duidelijk in de smaak.
Partner of Choice
De MT1000 is niet de enige lijst waarop Hago een mooie plek behaald. Ook in het Partner of Choice onderzoek van Facto komt naar voren dat facilitair managers graag zakendoen met Hago.
Benieuwd naar de hele lijst? >> Je bekijkt het bij MT/Sprout