Facilicom stapt in de markt van schoonmaak aan huis

Facilicom stapt in de markt van schoonmaak aan huis

Thuiswerkers  kunnen vanaf nu ook schoonmakers aan huis krijgen. Dat is onderdeel van het Facilicom@Home-concept. 'Schoon@Home' zoals de nieuwe service heet maakt deel uit van de voucher waarmee thuiswerkers verschillende producten en diensten kunnen inkopen. Volg Service Management op LinkedIn:

Werkgevers kunnen hun thuiswerkende medewerkers faciliteren door klant te worden van Facilicom@Home. Zij nemen vouchers af bij Facilicom waarmee hun medewerkers producten en diensten kunnen inkopen, bedoeld om het thuiswerken te veraangenamen: ergonomisch meubilair, trainingen in mentale en fysieke fitheid en nu ook schoonmaak.

Strippenkaart voor schoonmaak

Klantmanager concept development Karlijn Koolen legt het concept uit: “De medewerker koopt een strippenkaart voor de schoonmaak die recht geeft op een aantal keren schoonmaak van het huis. Dat kan twee of vier uur zijn, eenmaal in de week, eenmaal in de twee weken of eenmaal per maand.”

“In een eerste telefonische intake bepalen we globaal de wensen van klanten. Met de schoonmaakmedewerker stemmen de thuiswerkers vervolgens af wat er precies in huis moet gebeuren. Het moeten wel schoonmaakactiviteiten zijn. Onze medewerkers zijn geen opruimers of dierenverzorgers. Ook verwachten wij dat de thuiswerker zelf thuis is, omdat we in het kader van veiligheid niet met sleutels gaan werken. En als we klaar zijn kan de thuiswerker weer schoon aan de slag.”

Lees ook: