Mis niks en meld je aan voor de Service Management nieuwsbrief

Aanmelden

Aanbesteding gewonnen door inzet smart methodiek

De Kroon facilitaire diensten begint het nieuwe jaar goed. Zij wonnen de aanbesteding voor het schoonmaakonderhoud en de glasbewassing van winkelcentrum Parkwijk in Utrecht. Waarom kregen ze deze opdracht gegund en waar ligt de focus in de uitvoer van de werkzaamheden? Algemeen directeur Remco Drijver legt het uit.Volg Service Management op LinkedIn:

Het winkelcentrum heeft een oppervlakte van ongeveer 6000 m2. Naast de reguliere schoonmaakwerkzaamheden zal Kroon ook de glasbewassingswerkzaamheden en specialistisch onderhoud uit gaan voeren. “Indien van toepassing zal er gebruik worden gemaakt van onze calamiteitsdiensten en gladheidsbestrijding”, aldus Drijver.

 

Focus op duurzaamheid en slimme technologie

Aanbesteding gewonnen?
Aanbesteding gewonnen
Zo doe je de opstart

Kroon werkt met slimme technologie, waardoor er met minder handelingen een betere kwaliteit van schoonmaken wordt gerealiseerd. “Wij winnen de centra nu grotendeels op basis van de inzet van de smart methodiek van Crohil. Gelet op de ligging van de locaties is hier voor gekozen.” Drijver legt uit dat, naast de hogere kwaliteit, ook de gezondheid van medewerkers baat heeft van de slimme manier van werken. Daarnaast wordt het milieu minder belast.

Drijver: “Duurzaamheid is in de gehele samenwerking met dit winkelcentrum een belangrijke pijler. Dit ligt dan met name op de inzet van zo min mogelijk schoonmaakmiddelen, waarbij er een betere kwaliteit van schoonmaken wordt gerealiseerd. Oppervlakten worden ook dusdanig veel schoner, dat er op langere termijn minder vaak tot vervanging van materialen hoeft te worden overgegaan.”

Lees ook:

Laatste nieuws

Ondernemen

Partners