Sinds 1 juli verzorgt ISS Facility Services de volledige facilitaire dienstverlening voor Nestlé Nederland op het hoofdkantoor in Amstelveen en op de productielocatie voor babyvoeding in Nunspeet. In een later stadium wordt de dienstverlening mogelijk nog uitgebreid op meerdere andere locaties, waaronder de Nespresso boutiques.
De dienstverlening omvat een breed pallet aan facility services, waaronder receptie werkzaamheden, office support, schoonmaakdiensten, onderhoud en beveiligingsdiensten. Binnen de nieuwe overeenkomst gaat ISS ook een nieuw cateringconcept voeren voor de locatie Amstelveen.
Wie heeft een contract met wie?
Er worden héél wat contracten afgesloten of verlengd tussen schoonmaakbedrijven en opdrachtgevers.
In dit overzicht staan alle recent ondertekende schoonmaakcontracten op een rij.
Van verschillende leveranciers terug naar 1 aanbieder voor facilitaire diensten
De facilitair dienstverlener was in Nederland al actief op het gebied van cateringservices op het hoofdkantoor van Nestlé Nederland en voor zowel de catering- als receptieservices op de productielocatie in Nunspeet.
Nestlé maakte tot dusverre gebruik van verschillende leveranciers en heeft na een internationale oriëntatie besloten dit aantal terug te brengen tot één leverancier die een breed scala aan facilitaire diensten kan bieden. De wereldleider in de voedingsmiddelenindustrie zocht een meer geïntegreerde oplossing om continue toegevoegde waarde te leveren en Nestlé in staat stellen zich meer te concentreren op haar kernactiviteiten.
De oplossing van ISS is gebaseerd op de volledige IFM-reikwijdte om maximale voordelen te bieden aan Nestlé Nederland. Beide partijen delen dezelfde culturele waarden en hebben een sterke focus op veiligheid. Binnen de nieuwe samenwerking ligt er een stevige basis van consistente kwaliteitsservices en efficiency op alle verschillende sites.
Lees ook:
- ISS introduceert de Stay Healthy Host
- ISS Facility Services gaat Lost and Found-dienstverlening op Schiphol verzorgen
- Visie schoonmaakbranche: van ‘alleen’ schoon naar een totaalbeleving op maat
Volg Service Management op LinkedIn:
Geef een reactie