Service Management nummer 2 verschenen (Machines, middelen en materialen)

Service Management nummer 2 verschenen (Machines, middelen en materialen)

Er is weer een nieuwe editie van schoonmaakvakblad Service Management verschenen! Het tweede nummer van dit jaar staat in het teken van machines, middelen en materialen en blikt vast vooruit op Interclean Amsterdam in mei. Abonnees vinden hem deze week in hun brievenbus.

Wat valt er allemaal te lezen in de tweede editie van Service Management van 2022? Onder meer een uitzetting van dé trends op het gebied van materiaalwagens volgens experts Lies Marijnissen (BOMA) en Paul Harleman (Vileda Professional).

Ook gingen we in gesprek met Emiel van den Hoogen, KAM-manager bij Fortron, over het exoskelet. Is dit de innovatie die het werk van glazenwassers en schoonmakers kan verlichten? En is het de forse investering van zo'n 4000 euro per pak waard?

Machines, middelen en materialen ontdekken op Interclean Amsterdam

Dé plek om alle schoonmaakmachines, -middelen en -materialen te ontdekken, is natuurlijk Interclean Amsterdam. Daarom blikken we in dit nummer vast uitgebreid vooruit naar mei. Wat kunnen we verwachten? We spraken met een stel enthousiastelingen die stuk voor stuk staan te trappelen om RAI Amsterdam onveilig te maken.

Beursmanager Robert Stelling neemt de laatste onzekerheden weg en stelt dat de beurs hoe dan ook doorgaat. Marieke Weerts van adviesbureau Atir vertelt over het Facility Inspiration Event, Charlotte Michels en Nicole Kiefte benadrukken het belang van het Healthcare Cleaning Forum en Dirk Tuip kan niet wachten tot de Hackathon die tijdens de beurs zal plaatsvinden.

En verder...

Maar daar houdt het natuurlijk niet bij op. In deze editie van ons schoonmaakvakblad valt nog veel meer te lezen. Onder meer:

  • Uitgebreid gesprek met NS en ProRail over het aanbesteden van de schoonmaak van stations, een zeer omvangrijk proces.
  • Een kijkje in de keuken van CSU en Hago Zorg op het gebied van taakverbreding: waarom zetten ze hier op in en hoe pakken zij het aan?
  • Afscheidsinterview met Kees Blokland die dit jaar stopt als voorzitter van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag.
  • De hygiënehypothese uitgelegd: zijn we té schoon?
  • Onze vaste rubrieken 'De werkplek van...' en 'De Baas'
  • En nog veel meer!

Service Management automatisch in je brievenbus

Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!