BOMA lanceert nieuwe app: BOMA in the Pocket

BOMA lanceert nieuwe app: BOMA in the Pocket

BOMA heeft een nieuwe app gelanceerd: BOMA in the Pocket (BiP). De app moet het managen van schoonmaak een stuk simpeler maken. Van het scannen van een product om er alle informatie over te vinden, het gebruik van een machine checken tot aan het doen van een serviceaanvraag vanaf de werkvloer.

Scannen en leren

Een product scannen om er meer informatie over te lezen of het te bestellen, of om een instructiefilmpje met handige tips & tricks te bekijken. Zoek je een gebruiksaanwijzing, technische informatie of veiligheidsinformatieblad? Of verwante artikelen zoals de juiste stofzak, de juiste afvalzak, het juiste handdoekje of de juiste navulling? Het kan allemaal via BiP.

Bestellen en beheren

Snel even kijken naar de andere artikelen die je bij BOMA afneemt om alles in één keer te bestellen? Dat kan. Werk je al met de POP-formule (Periodic Order Proposal)? Dan stuurt de app van BOMA je zelfs op basis van je historisch verbruik met de juiste regelmaat een bestelvoorstel. Ontvang een voorstel in je pocket zodat je deze op locatie kan controleren en goedkeuren.

Tekst gaat verder onder de video

Onnodige interventies besparen

Zien waar je machine staat en wanneer hij voor het laatst gebruikt werd? Met de app heb je de volledige historie van je machine(park) overzichtelijk. Inclusief gebruiksaanwijzing en onderhoudsinstructies. Bekijk de video’s en enkele minuten later ben je een volleerd operator.

Wist je dat 3 op de 4 interventies voor machines te wijten zijn aan onvoldoende dagelijks onderhoud of zelf opgelost kunnen worden? Daarom geeft BiP je oplossingen voor veelvoorkomende problemen zodat je het eventueel zelf kan oplossen. Zo bespaar je een onnodige interventie en de daaraan gekoppelde kosten én CO2 uitstoot. Lukt het je niet? Dan doe je met één klik een serviceaanvraag via de app. BiP weet namelijk door middel van locatievoorziening op je smartphone of de QR-code van de machine precies om welke machine het gaat. Voeg eenvoudig een foto of filmpje toe, dat helpt de BOMAmedewerkers om het probleem beter te begrijpen. Misschien kunnen zij je zelfs vanop afstand verder helpen via de chatfunctie!

Iedereen dichtbij

Het is ook mogelijk om collega’s aan de app toe te voegen. Zo kunnen die op locatie direct een bestelling controleren of een serviceaanvraag aan jou verzenden of je kan er gewoon even mee chatten.

Ook de medewerkers van BOMA zijn via de app enorm dichtbij. Zo plaats je een bestelling vanuit je voorraadkast. En heb je een schoonmaakvraag? Dan zitten zij klaar om je direct te helpen vanuit de support chat.

Aan de slag

BOMA in the Pocket is te downloaden via de App Store en Google Play. Ben je nog geen klant bij BOMA? Dan kun je met BiP alvast bladeren door de catalogus en blijf je op de hoogte van het laatste schoonmaaknieuws. Heb je al een webshop- of dosdob-account? Log dan in met je huidige gegevens in BiP.

Lees ook: