Service Management verzorgt 2 sessies tijdens Interclean Amsterdam

Service Management verzorgt 2 sessies tijdens Interclean Amsterdam

Van 3 tot en met 6 november vindt de Interclean Amsterdam plaats. Het programma van het digitale evenement is inmiddels compleet, er worden 36 sessies aangeboden. Twee daarvan worden door Service Management georganiseerd.Volg Service Management op LinkedIn:

Discussie panel: Future of digitalization and Robotization

Schoonmaakbedrijven richten zich steeds meer op techniek, robotisering en digitalisering. Want dit kan een bedrijf helpen om efficiënter en effectiever te werken. De komende jaren staan ons grote veranderingen te wachten. Welke innovaties worden en welke juist niet?

Tijdens deze sessie ontvangt Paul Harleman vertegenwoordigers van Essity, Ice Robotics en CleanJack voor een panel discussie over de toekomst van digitalisering en robotisering.

Deze sessie vindt plaats op vrijdag 6 november van 11.00 tot 11.45 uur.

Expert sessie: Coronaproof cleaning

Daarnaast organiseren we een expert sessie over coronaproof cleaning waar onze hoofdredacteur Ronald Bruins de rol van moderator op zich neemt. “Als de uitbraak van het coronavirus ons van iets bewust heeft gemaakt, dan is het wel van hygiëne en het belang daarvan. Maar het bewustzijn wil nog niet zeggen dat altijd de goede manieren en methodes worden gebruikt”, aldus Bruins.

Tijdens de sessie spreken experts over handhygiene, schoonmaken en desinfecteren in tijden van corona. Hoe scheiden we zin van onzin? De sprekers zijn:

  • Chuchu Yu – Manager Scientific & Regulatory Affairs – NVZ
  • Hans Razenberg, directeur van de NVZ
  • Freek Veneman, bestuurslid van de Vereniging Schoonmaak Reserach

Deze sessie vindt plaats op vrijdag 6 november van 12.00 tot 12.45 uur.

Lees ook: