Verschenen: Service Management nummer 1 van 2022 (thema Hospitality)

Verschenen: Service Management nummer 1 van 2022 (thema Hospitality)

Het nieuwste nummer van schoonmaakvakblad *Service Management* is verschenen! Deze volledig digitale editie staat in het teken van hospitality.

De redactie van Service Management is de afgelopen periode dieper in de wereld van hospitality gedoken. Zo vroegen we Ronald Bartels van De Vos Groep en Harmineke Dooper en Laetitia Simonis van 1nergiek naar de do's en don'ts van gastvrije schoonmaak. We gingen in gesprek met gastvrijheidsgoeroes Laura de la Mar en Diane van Dijk over trends op het gebied van hospitality en we vroegen een hospitality-expert van buíten de branche naar gastvrije lessen voor schoonmaakbedrijven.

Ook lees je in deze editie over:

  • Schoonmaaktrends voor 2022 volgens Joost van Bommel
  • Digitalisering van ziekenhuisschoonmaak in OLVG door Westerveld en Alpheios
  • De ins en outs van de Arbeidshygiënische Strategie voor schoonmaakmiddelen
  • Onnodig formalisme in aanbestedingen
  • De rol van het MKB in de schoonmaaksector

OPEN SERVICE MANAGEMENT NUMMER 1


Schoonmaakvakblad Service Management nummer 1 van 2022 (thema hospitality)

Service Management automatisch in je brievenbus

Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!