Inhoud: Penning dienstverlening: Bijna niemand op de loonlijst De grootste problemen bij vloeren Hoe beïnvloed je gedrag? Paniek om robots nergens voor nodig
Service Management archief
Hieronder vindt u de in print verschenen edities van Service Management Magazine vanaf januari 2017.
Ze zijn eenvoudig online door te bladeren, ook in full-screen modus.
Zo bekijkt u ze:
- Log in als u al een account hebt (klik op een editie en vul uw e-mailadres en wachtwoord in)
- Of: maak hier een account aan met uw abonneenummer
Nog geen abonnement?
Sluit eenvoudig een digitaal abonnement af en u heeft toegang tot Service Management magazine (inclusief de edities vanaf januari 2017)
Hebt u vragen? Neem s.v.p. contact op met onze klantenservice.
E: klantenservice@vakmedianet.nl
T: 088 - 58 40 612
Edities
🔒 Service Management – editie 4 – 2018
Inhoud: Boek groen! Griep: Niemand legt link met hygiëne Hoe innoveer je? Wordt je ladder breder? Als je valt, valt het altijd tegen
🔒 Service Management – editie 3 – 2018
Inhoud: Marktonderzoek 2017: Schoonmaak floreert Big five over de toekomst Verdringing schoonmakers Wat betekent de AVG? De autonome schoonmaakrobot
🔒 Service Management – editie 1/2 – 2018
Inhoud: Op naar de Interclean Een facilitair front is zo eenvoudig nog niet Lessen uit zes jaar treinschoonmaak De schoonmaaktrends van 2018
🔒 Service Management – editie 12 – 2017
Inhoud: Schoonmakers van het jaar 2017: Marinio & Janice Alles over de vakbeurs facilitair Exclusief: Onderzoek naar MVO Bedrijfsoverdracht in de schoonmaak
🔒 Service Management – editie 11 – 2017
Inhoud: Jelle Threels: doof en gelukkig op de ladder Personeelskrapte Schoonmaakmiddel zonder poeha Test rugstofzuigers Toezicht inkoop schoonmaak nodig
🔒 Service Management – editie 10– 2017
Inhoud: Circulair schoonmaken Sociaal uitbesteden: hoe doe je dat? Schiphol schrijft tender uit Schoonmaker van 2017
Service Management – editie 9 – 2017
Inhoud: Opstarten: militaire operatie Handschoenen geen overbodige luxe Hoog tijd voor hygiëneforum
🔒 Service Management – editie 7/8 – 2017
Inhoud: Zonnepanelen: reinigen = meer rendement Hospitality: echte aandacht Alles over dieptereiniging Winnaars awards Opleiden: van moeten naar willen…
🔒 Service Management – editie 6 – 2017
Inhoud: Betrokkenheid is alles… Alle robots op een rij NS daagt schoonmaakbranche uit Niet even de ramen wassen Nieuwkomer Makita