Service Management editie 8 verschenen

Service Management editie 8 verschenen

De achtste en meteen laatste editie van Service Management in 2020 is verschenen. Het thema van deze uitgave is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO).Volg Service Management op LinkedIn:

Je leest onder andere de uitkomsten van het MVO-onderzoek, waaruit bleek dat, ondanks corona, MVO nog steeds op de agenda van schoonmaakbedrijven staat. Ook de voordelen van ecolabel producten komen aan het bod en het nieuwe keurmerk Verantwoord Schoon.

TOP Academy en werkgeluk

In het MVO-kader van social return spraken we met opleidingscoördinator Jeanine van Aart over de TOP Academy van WVS Schoonmaak. Op de academie worden jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt opgeleid voor de basisvakopleiding Algemene Schoonmaak en klaargestoomd voor een baan in de branche.

Lees ook een verslag over het online congres van RAS. Daar werd gesproken over het investeren in werkgeluk om ziekteverzuim te verlagen. Natuurlijk kijken we ook vooruit naar de trends van 2021 en mogelijke tariefsverhogingen.

Golden Service Awards

En wat echt niet mag ontbreken zijn de Golden Service Awards. De online uitreiking op donderdag 3 december was een groot succes met zo’n 4000 online kijkers. Lees het verslag nu in Service Management editie 8.

Ben je abonnee? Dan vind je hier de online editie van het magazine >>

Nog geen abonnee? Sluit hier een abonnement af en laat hier je gegevens achter om eenmalig een gratis editie te ontvangen. 

Over Service Management

Service Management richt zich op visie en strategie en fungeert tegelijkertijd als sparringpartner voor de dagelijkse praktijk. Geen wetenschappelijk jargon, maar duidelijke taal. Het biedt korte nieuwsberichten, signaleert de nieuwste trends en ontwikkelingen en geeft concrete achtergrondreportages over praktijksituaties bij collega’s. Hét vakblad voor iedere professional binnen de schoonmaakbranche!