Wat kunnen we verwachten van 2021? Blijft hygiëne en schoonmaak, ook nadat we zijn gevaccineerd, een prioriteit? En welke bestaande trends zijn ondanks de coronacrisis nog steeds van belang?
Hoe onderneem je zo dat jouw bedrijf sterker uit de crisis komt? Hoe creëer je vertrouwen in de hygiëne van een ruimte. Hoe geef je leiding in deze tijd en welke opleidingen zijn nu relevant? Maar ook binnen duurzaamheid, stoomreiniging en glas & gevel zien we nieuwe en doorlopende trends.
De toekomst voorspellen
Met een nieuw digimagazine proberen we niet de exacte toekomst te voorspellen. Dat kan niemand, zoals we hebben gezien met de coronacrisis. Wel schetsen we de trends die de schoonmaakbranche richting geven. Zo kan je er in jouw eigen organisatie en werkzaamheden rekening mee houden. Als opdrachtgever, als schoonmaakbedrijf, als groothandel of als aangrenzende discipline in het mooie schoonmaakvak.
7 trends onder de aandacht
In het nieuwe digimagazine lees je 7 interviews met daarin aandacht voor de trends in:
- Leidinggeven (Mariska Arts, Alpheios)
- Glas- en gevelreiniging (Robert Hompes, Fortron)
- Duurzaamheid (Liselotte Tinga, GOM)
- Stoomreiniging (Gerrit Visser, Innovi)
- Ondernemen (Laurens Metternich, Spectro)
- Opleidingen (Belinda Dekkers, UL-Team en Charles Scholte, SVS)
- Hygiëne (Paul Harleman, Vileda)
Lees ook:
- Schoonmaaktrends 2021: ‘Schoonmaak moet toegevoegde waarde blijven aantonen’
- Trends en ontwikkelingen: ‘De dispenser voor de ingang van een winkel is een blijvertje’
- De facilitaire trends in 2021
Volg Service Management op LinkedIn:
Geef een reactie